loading...
بیا تو حالشو ببر
آخرین ارسال های انجمن
دانيال بازدید : 209 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

تجربه خلبانی همیشه لذت بخش است. با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory میتوانید در گوشی های آندروید یک خلبانی سه بعدی با کنترل صفحه لمسی و شتاب ، خلبان جنگنده های جنگ جهانی اول شوید. در این بازی جنگ های هوایی و هوا به زمین به خوبی تعبیه شده است و همچنین دارای چندین نوع بازی است. بازی های ماموریتی که بایستی دستورات انجام شده را انجام دهید که تعداد مراحل آن ۱۰۰ مرحله است. بازی به صورت کامپیگان که دارای ۱۲ مرحله واقعی است و همچنین بازی به صورت چند نفره و آنلاین. 

rise of glory2 جنگ هوایی با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory v1.5.1 آندروید

 

دانيال بازدید : 237 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

Dr.Web Anti-virus نرم افزار آنتی ویروس نام آشنایی در دنیای کامپیوترها می باشد که این شرکت آنتی ویروس ویژه اش برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کرده است. این اپلیکشن آندروید آنتی ویروس قدرتمند برای مبارزه با ویروس ها ، کرم های اینترنتی و بدافزارها می باشد و افزارهای ویژه ای را نیز برای فیلتر ساختن sms و تماس ها را نیز دارا می باشد. همچنین دارای توانایی های در زمان به سرقت رفتن گوشی می باشد. این نرم افزار از نظر سیستمی هیج تاثیری در عملکرد سیستم عامل نخواهد داشت و از عمر باتری کم نخواهد نکرد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده خواهد بود. 

 

dr web antivirus آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti virus v7.00.3 آندروید

 

دانيال بازدید : 207 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Magic Platinum نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت ، انتقال اطلاعات ، ساخت رینگتون و مدیریت مخاطبین در گوشی آیفون می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند انواع فایل های مالتی مدیا را به فرمت قابل استفاده در گوشی آیفون تبدیل نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزار کاملی جهت ترانسفر و انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی آیفون می باشد به طوری که علاوه بر فایل های مالتی مدیا که توسط این نرم افزار به صورت اختصاصی با فرمت ویژه به گوشی های آیفون منتقل خواهد شد ، نرم افزار توانایی رد و بدل اطلاعات و به نوعی ایجاد فایل بک آپ و پشتیبانی برای دیگر فایل ها نظیر اسناد و فایل های pdf را جهت ذخیره در هارد دیسک کامپیوتر یا برعکس جهت ارسال به گوشی آیفون را نیز دارا می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و نرم افزار با ارائه امکانات لازم این امر را میسر میکند. 

قابلیت جالب دیگر نرم افزار که بسیار مهم است ، ایجاد نسخه پشتیبان از پیام ها و مخاطبین درون گوشی آیفون می باشد. نرم افزار میتواند از این اطلاعات نسخه پشتیبان (backup) تهیه کند و در مواقع لازم این نسخه پشتیبان را به صورت قابل استفاده به داخل گوشی ریستور و بازگردانی نماید. قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

xilisoft iphone magic مدیریت کامل گوشی آیفون Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4.3

 

 

دانيال بازدید : 247 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

GarageBand یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های اپل است و جزو آن دسته از اپلیکیشن‌هاست که از مک وارد iOS شده است. این مجموعه با ظاهری ساده و بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های دیگر به‌شما کمک می‌کند تا شاید اولین آهنگ زندگی‌تان را بسازید. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای باشید یا تازه‌کار. اگر حرفه‌ای باشید و نت‌ها و ملودی‌ها را بشناسید این نرم‌افزار برای شما سودمند خواهد بود و اگر هم تازه کار باشید و حتی نت‌ها را هم نشناسید باز می‌توانید ریتم‌های جالبی را خودتان بسازید. کافیست از بین آلات متفاوت موسیقی یکی را انتخاب کنید و کارتان را شروع کنید. آخرین آپدیت از این اپلیکیشن با آیفون ۵ و iOS 6 سازگاری کامل دارد. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید، همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل نصب است.

 

garageband آهنگسازی آسان با GarageBand 1.3   آیفون و آیپد

 

 

دانيال بازدید : 230 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

اپلیکیشن Quick Graph ابزاری است برای رسم نمودار معادلات و توابع ریاضی. در Quick Graph می‌توانید توابع دو بعدی و یا سه بعدی را رسم کنید. می‌توانید با قابلیت‌های مالتی‌تاچ گراف و نمودار رسم شده را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید، در این ابزار جدای از قابلیت تایپ کردن تابع مورد نظرتان با کیبورد اختصاصی تعبیه شده در برنامه، می‌توانید از تعداد زیادی توابع پیش‌فرض موجود در برنامه نیز کمک بگیرید. برای اجرای این اپلیکیشن نیاز به داشتن iOS 4.2 و بالاتر دارید.

 

quick graph انجام محاسبات ریاضی و رسم تابع با Quick Graph   آیفون و آیپد

دانيال بازدید : 266 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

djay یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای دوست دارن DJ بودن در آیفون است.در این اپلیکیشن می‌توانید با استفاده از تعدادی از تکنیک‌های مرتبط با میکس آهنگ‌ها با یکدیگر تبدیل به یک DJ تمام عیار شوید! در حالت کلی دو دیسک در اختیار شما قرار داده شده که می‌توانید روی هرکدام از بین آهنگ‌های درون آیفون خودتان یک آهنگ قرار دهید (و البته بعد هم آهنگ‌های جدید را جاگزین قبلی‌ها کنید) و حالا شروع به پخش آهنگ مورد نظرتان کنید و هرجا خواستید با چرخش سریع‌تر دیسک، ایجاد لوپ، کم و زیاد کردن صدا و… از آهنگی به آهنگ دیگر پرش کنید.

 

djay نرم افزار DJ مجازی با djay 1.6   آیفون

 

درباره ما
Profile Pic
برنامه جدید آندروید ، دانلود آنتی ویروس ، عکس های هنرمندان ، آندروید ، دانلود آهنگ جدید ، تفریحی ، دانلود رایگان ، دانلود بازی ، ایرانی ، دانلود فیلم ایرانی ، آهنگ جدید ، کتاب پی دی اف ، new music ، گالری عکس ، دانلود آهنگ ، عکس های بازیگران زن ، بازیگران زن ، برنامه جدید اندروید ، بازیگران ، اس ام اس ، عکس هنرمندان مرد ایرانی ، عکس های با کیفیت ، دانلود تم موبایل ، free download ، مدل لباس ، نرم افزار موبایل ، دانلود فیلم ، دانلود ، تم نوکیا ، بازیگر زن ، مدل ، بازیگران زن ایرانی ، اس ام اس جدید ، اس ام اس رومانتیک ، دانلود نرم افزار ، دانلود تم ، عکس های بازیگران ، عکس جدید ، نرم افزار آندروید ، اس ام اس لاو ،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 828
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 458
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,102
  • بازدید ماه : 5,365
  • بازدید سال : 71,706
  • بازدید کلی : 904,629